De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sådan leder du et webprojekt

Bag om Sådan leder du et webprojekt

Det koster tid, kræfter og penge at gennemføre et webprojekt. De færreste gør sig klart, hvor stort projektet egentlig er. "Sådan leder du et webprojekt" er til dig, der arbejder med kommunikation, journalistik eller marketing – og som en del af en travl hverdag skal lede opbygningen af en digital platform. Målet er, at du bevarer gejsten, holder budgettet, får udviklet fantastiske websites til glade brugere – og undgår stress, mens du gør det. Digital kommunikation er forretningskritisk. Hvis ikke resultatet af webprojektet opfylder målene, kan organisationen eller virksomheden tabe både penge, kunder, medarbejdere og medlemmer. Bogen hjælper webprojektlederen med, at: - få fastlagt en strategi for projektet - holde fokus på både forretningsmål og brugernes behov - opnå overblik over faserne i processen - opbygge en effektiv og kreativ projektorganisation - vælge en teknologisk platform (CMS) - udarbejde generelle kravspecifikationer - finde og samarbejde med en leverandør– og sidst, men ikke mindst - sørge for, at indholdet ikke bliver glemt!

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788793068858
  • Udgivet:
  • 21. august 2014
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Sådan leder du et webprojekt

Det koster tid, kræfter og penge at gennemføre et webprojekt. De færreste gør sig klart, hvor stort projektet egentlig er.
"Sådan leder du et webprojekt" er til dig, der arbejder med kommunikation, journalistik eller marketing – og som en del af en travl hverdag skal lede opbygningen af en digital platform.
Målet er, at du bevarer gejsten, holder budgettet, får udviklet fantastiske websites til glade brugere – og undgår stress, mens du gør det.
Digital kommunikation er forretningskritisk. Hvis ikke resultatet af webprojektet opfylder målene, kan organisationen eller virksomheden tabe både penge, kunder, medarbejdere og medlemmer.
Bogen hjælper webprojektlederen med, at:
- få fastlagt en strategi for projektet
- holde fokus på både forretningsmål og brugernes behov
- opnå overblik over faserne i processen
- opbygge en effektiv og kreativ projektorganisation
- vælge en teknologisk platform (CMS)
- udarbejde generelle kravspecifikationer
- finde og samarbejde med en leverandør– og sidst, men ikke mindst
- sørge for, at indholdet ikke bliver glemt!

Brugerbedømmelser af Sådan leder du et webprojekt



Find lignende bøger