De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Russell Brand: Comedy, Celebrity, Politics

Bag om Russell Brand: Comedy, Celebrity, Politics

It builds on scholarly work in the area of celebrity politics to develop an original analytic approach that blends the field theory of Pierre Bourdieu with the assemblage theory of Gilles Deleuze and Felix Guattari.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137596277
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 141
  • Udgivet:
  • 28. december 2016
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 217x157x16 mm.
  • Vægt:
  • 336 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Russell Brand: Comedy, Celebrity, Politics

It builds on scholarly work in the area of celebrity politics to develop an original analytic approach that blends the field theory of Pierre Bourdieu with the assemblage theory of Gilles Deleuze and Felix Guattari.

Brugerbedømmelser af Russell Brand: Comedy, Celebrity, Politics



Find lignende bøger
Bogen Russell Brand: Comedy, Celebrity, Politics findes i følgende kategorier: