De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Rundt om virksomheden. Grundbog i erhvervsøkonomi C

Bag om Rundt om virksomheden. Grundbog i erhvervsøkonomi C

Rundt om virksomheden er en ny bog målrettet undervisningen i faget på STX, HF og VUC. Bogen indeholder 13 kapitler, der tilsammen dækker alle faglige emner indenfor fagets kernestofområder. Alle kapitler går i dybden i behandlingen af de enkelte emner og kan bruges uafhængigt af hinanden, hvilket gør det let for underviseren at sammensætte sine egne undervisningsforløb. Bogen er også velegnet til at indgå i elevernes projektarbejde indenfor et af de valgfrie kernestofområder. Bogen kommer bredt rundt om virksomhedens markedsføring og økonomi og præsenterer emner som fx startups, virksomhedens omverdensforhold, markedsføring, online salg, CSR – samfundsansvar, regnskabsanalyse samt valg af fremtidig strategi. Et gennemgående fokus er at perspektivere emnerne gennem konkrete eksempler, som bringer læseren tæt på virkeligheden og samtidig skaber en forståelse for en virksomheds handlemuligheder. Derfor er bogen også velegnet til casebaseret undervisning. Bogen indeholder mere end 100 praksisnære opgaver inddelt efter emne og placeret efter hvert af bogens kapitler. Opgaverne sætter teorien i spil og træner eleven i at perspektivere kernestoffet. Se forfatternes præsentation af bogen her.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788729018025
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 28. februar 2025
  • Udgave:
  • 1
  • 1-3 hverdage efter udgivelsesdato.
  • 4. marts 2025
  • 28. februar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Rundt om virksomheden. Grundbog i erhvervsøkonomi C

Rundt om virksomheden er en ny bog målrettet undervisningen i faget på STX, HF og VUC. Bogen indeholder 13 kapitler, der tilsammen dækker alle faglige emner indenfor fagets kernestofområder.
Alle kapitler går i dybden i behandlingen af de enkelte emner og kan bruges uafhængigt af hinanden, hvilket gør det let for underviseren at sammensætte sine egne undervisningsforløb. Bogen er også velegnet til at indgå i elevernes projektarbejde indenfor et af de valgfrie kernestofområder.
Bogen kommer bredt rundt om virksomhedens markedsføring og økonomi og præsenterer emner som fx startups, virksomhedens omverdensforhold, markedsføring, online salg, CSR – samfundsansvar, regnskabsanalyse samt valg af fremtidig strategi.
Et gennemgående fokus er at perspektivere emnerne gennem konkrete eksempler, som bringer læseren tæt på virkeligheden og samtidig skaber en forståelse for en virksomheds handlemuligheder. Derfor er bogen også velegnet til casebaseret undervisning.
Bogen indeholder mere end 100 praksisnære opgaver inddelt efter emne og placeret efter hvert af bogens kapitler. Opgaverne sætter teorien i spil og træner eleven i at perspektivere kernestoffet.
Se forfatternes præsentation af bogen her.

Brugerbedømmelser af Rundt om virksomheden. Grundbog i erhvervsøkonomi C



Find lignende bøger
Bogen Rundt om virksomheden. Grundbog i erhvervsøkonomi C findes i følgende kategorier: