Ruckwirkungen Von Markentransfers Auf Die Muttermarke
- Messmethoden Und Empirische Befunde
indgår i Marken- Und Produktmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 213
- Udgivet:
- 26. september 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 318 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ruckwirkungen Von Markentransfers Auf Die Muttermarke
Ergänzend zu bisherigen Ansätzen nutzt Gwen Kaufmann u.a. erstmals Multidimensionale Skalierung, Fokusgruppen und eine breite Fallstudienrecherche. In einem Online-Feldexperiment bestimmt sie die Rückwirkungen realer Markentransfers aus den Bereichen kurzlebiger Konsumgüter und Medien auf das Image der Muttermarken. Die Ergebnisse ermöglichen eine konkrete Überprüfung potenzieller Rückwirkungen eines geplanten Markentransfers, um ungewollte Veränderungen zu vermeiden.
Brugerbedømmelser af Ruckwirkungen Von Markentransfers Auf Die Muttermarke
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ruckwirkungen Von Markentransfers Auf Die Muttermarke findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621