Routledge Handbook of the Business of Women's Sport
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 556
- Udgivet:
- 31. maj 2019
- Størrelse:
- 150x210x22 mm.
- Vægt:
- 381 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Routledge Handbook of the Business of Women's Sport
Combining knowledge from sport management, marketing, media, leadership, governance, and consumer behavior in innovative ways, this book goes further than any other in surveying current theory and research on the business of women's sport around the world.
Brugerbedømmelser af Routledge Handbook of the Business of Women's Sport
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Routledge Handbook of the Business of Women's Sport findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621