Routledge Handbook of Sports Sponsorship
- Successful Strategies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 17. november 2006
- Størrelse:
- 174x246x21 mm.
- Vægt:
- 657 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Routledge Handbook of Sports Sponsorship
Sports sponsorship has exploded in value over the last decades, and is a multi-million pound industry. This text explores the development of a sponsorship strategy as well as the practical implementation of sponsorship operations including targeting and negotiating with sponsors, signing a deal, and providing a quality service to sponsors.
Brugerbedømmelser af Routledge Handbook of Sports Sponsorship
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Routledge Handbook of Sports Sponsorship findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621