Routledge Handbook of Hospitality Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 652
- Udgivet:
- 2. oktober 2017
- Størrelse:
- 253x182x42 mm.
- Vægt:
- 1294 g.
- 2-4 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Routledge Handbook of Hospitality Marketing
The book uniquely combines both theoretical and practical approaches in debating some of the most important marketing issues faced by the hospitality industry. It is multidisciplinary in nature and appeals to these disciplines as well as others such as management, human resources, technology, consumer behaviour and anthropology.
Brugerbedømmelser af Routledge Handbook of Hospitality Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Routledge Handbook of Hospitality Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621