Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets
- Theory and Methods
indgår i Computational Social Sciences serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 198
- Udgivet:
- 3. august 2016
- Udgave:
- 12015
- Størrelse:
- 235x155x11 mm.
- Vægt:
- 3285 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets
Roles, Trust and Reputation in Social Media Knowledge Markets will discuss some of the emerging trends in defining, measuring and operationalizing reputation as a new and essential component of the knowledge that is generated and consumed online.
Brugerbedømmelser af Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621