Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 392
- Udgivet:
- 19. februar 2009
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 152x229x23 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II
This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and it uses a rhetorical lens to give practitioners a clear sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.
Brugerbedømmelser af Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621