Rhetoric in Popular Culture
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 344
- Udgivet:
- 6. marts 2023
- Udgave:
- 6
- Størrelse:
- 186x231x24 mm.
- Vægt:
- 610 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rhetoric in Popular Culture
The Sixth Edition of Barry Brummett¿s Rhetoric in Popular Culture provides readers with in-depth insight into the techniques of rhetorical criticism to analyze the full spectrum of contemporary issues in popular culture. Exploring a wide range of mass media texts including advertisements, magazines, movies, television, popular music, and social media, Barry Brummett presents key rhetorical concepts and applies them with critical analysis to a variety of exciting examples drawn from today¿s popular culture.
Brugerbedømmelser af Rhetoric in Popular Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rhetoric in Popular Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621