Return on Engagement
- Content Strategy and Web Design Techniques for Digital Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 2. september 2014
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 236x191x14 mm.
- Vægt:
- 726 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Return on Engagement
Return on Engagement features a step-by-step breakdown of how to use new tools, techniques, and technologies for implementing a digital marketing strategy. The new edition also includes updated case studies of industry leaders who implement best practices on projects. Return on Engagement also features a regularly updated companion site that offers readers sample content, easy sharing tools, and web-based resources to help measure marketing viability of web properties.
Brugerbedømmelser af Return on Engagement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Return on Engagement findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621