Rethinking the Education Improvement Agenda
- A Critical Philosophical Approach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 2. februar 2012
- Størrelse:
- 169x244x18 mm.
- Vægt:
- 554 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rethinking the Education Improvement Agenda
Intends to provide a fresh look at how we think about education and improvement. Drawing on philosophical work, including that of Derrida, Foucault and Heidegger, this title deconstructs the ethic of improvement before exploring key dimensions of education, its institutions and technologies.
Brugerbedømmelser af Rethinking the Education Improvement Agenda
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rethinking the Education Improvement Agenda findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621