Rethinking Scientific Literacy
indgår i Critical Social Thought serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 26. januar 2004
- Størrelse:
- 158x228x13 mm.
- Vægt:
- 366 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rethinking Scientific Literacy
Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed
Brugerbedømmelser af Rethinking Scientific Literacy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rethinking Scientific Literacy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621