De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415948432
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 26. januar 2004
  • Størrelse:
  • 158x228x13 mm.
  • Vægt:
  • 366 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Brugerbedømmelser af Rethinking Scientific Literacy



Find lignende bøger
Bogen Rethinking Scientific Literacy findes i følgende kategorier: