Rethinking Popular Culture and Media
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 340
- Udgivet:
- 30. marts 2016
- Udgave:
- 00002
- Størrelse:
- 175x15x251 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rethinking Popular Culture and Media
Rethinking Popular Culture and Media begins from the premise that the "popular" is political. Whether it's Disney and Barbie, or Snapchat and Vine, youth navigate, shape, and repurpose popular culture. This updated collection of teaching articles and critical commentary is written by and for educators. The authors consider the role in students' lives of films, music, and books, as well as popular culture artifacts like toys, and how these materials "teach" children. In each article, authors critique and rethink the connections among race, class, gender, sexuality, power, and schooling. The second edition includes revised articles, nine new articles, and an updated list of resources.
Brugerbedømmelser af Rethinking Popular Culture and Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rethinking Popular Culture and Media findes i følgende kategorier:
- Børn og unge > Læring
- Hobby og fritid
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier > Populærkultur
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag
- Idræt og udendørsaktiviteter
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: humaniora og samfundsfag > Undervisningsmidler: filosofi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621