Rethinking Communication in Social Business
- How Re-Modeling Communication Keeps Companies Social and Entrepreneurial
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 210
- Udgivet:
- 15. juli 2021
- Størrelse:
- 153x230x16 mm.
- Vægt:
- 322 g.
- 2-3 uger.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rethinking Communication in Social Business
This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.
Brugerbedømmelser af Rethinking Communication in Social Business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rethinking Communication in Social Business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621