Retail Management
- Konceptudvikling og styring
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 242
- Udgivet:
- 21. august 2023
- Udgave:
- 6
- Størrelse:
- 170x245x15 mm.
- Vægt:
- 611 g.
- 1-3 hverdage.
- 5. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Retail Management
Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager ogsåelementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.
Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.
Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Brugerbedømmelser af Retail Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Retail Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621