De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Retail Management

- Konceptudvikling og styring

Bag om Retail Management

Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager ogsåelementer fra e-handel, herunder e-konceptet. Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail. Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799867578
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 242
  • Udgivet:
  • 21. august 2023
  • Udgave:
  • 6
  • Størrelse:
  • 170x245x15 mm.
  • Vægt:
  • 611 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 5. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Retail Management

Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager ogsåelementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.
Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.

Brugerbedømmelser af Retail Management



Find lignende bøger