Retail Internationalization in Emerging Countries
- The Positioning of Global Retail Brands in China
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 179
- Udgivet:
- 31. maj 2013
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 210x149x11 mm.
- Vægt:
- 264 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Retail Internationalization in Emerging Countries
The increasing internationalization of retail companies can emerge in the international retail brand management, a research gap. A consideration of these differences implies a customized branding, which promises to enhance the efficiency of brand effects.
Brugerbedømmelser af Retail Internationalization in Emerging Countries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Retail Internationalization in Emerging Countries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621