De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Retail Branding and Store Loyalty

- Analysis in the Context of Reciprocity, Store Accessibility, and Retail Formats

Bag om Retail Branding and Store Loyalty

Marketers and retailers have to understand how to manage different consumer perception levels of retail brands, which have a major determining role on store loyalty across different complex contexts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658015954
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 180
  • Udgivet:
  • 8. september 2013
  • Udgave:
  • 2014
  • Størrelse:
  • 210x149x11 mm.
  • Vægt:
  • 266 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. februar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Retail Branding and Store Loyalty

Marketers and retailers have to understand how to manage different consumer perception levels of retail brands, which have a major determining role on store loyalty across different complex contexts.

Brugerbedømmelser af Retail Branding and Store Loyalty



Find lignende bøger
Bogen Retail Branding and Store Loyalty findes i følgende kategorier: