Restorative Justice in the Classroom
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 13. januar 2024
- Udgave:
- 24001
- Størrelse:
- 148x18x210 mm.
- Vægt:
- 416 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Restorative Justice in the Classroom
This book focuses on how teachers can transmit and practice values through classroom circles that attend to and empower all students¿ voices. A growing number of teachers are using relational pedagogy, drawing on Indigenous circle practice, as a pedagogical tool. Done well, circles can build and sustain dialogue and peaceful relations. Done poorly, circles reflect and reinforce relations of power, which, if disregarded, can be damaging for participants whose voices are silenced or not sufficiently heard. Parker-Shandal¿s consideration of teachers¿ professional learning and training in restorative justice in education focuses on ethnographic, classroom-based research in diverse urban elementary schools. Her data include observations of classrooms, teacher surveys, and interviews with students, teachers, and principals. The book provides a detailed account of the lived experience of students and teachers as they engage with and experience the transformative power of constructive dialogueabout conflicts embedded in curriculum subject matter through restorative justice pedagogies.
Brugerbedømmelser af Restorative Justice in the Classroom
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Restorative Justice in the Classroom findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Historie og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik: inklusion
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Skoler
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Højere uddannelse > Læreruddannelse
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621