Researching the Changing Profession of Public Relations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 333
- Udgivet:
- 21. august 2013
- Udgave:
- Størrelse:
- 271x153x24 mm.
- Vægt:
- 448 g.
- 2-4 uger.
- 27. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Researching the Changing Profession of Public Relations
This book seeks to explore the changing profession of PR by illustrating the past and present perspective of PR practice in some European countries, discussing professionalization of PR together with new dilemmas, notions, concepts, and perspectives, and focusing on the usage, effect and institutionalization of new media and new digital PR tools.
Brugerbedømmelser af Researching the Changing Profession of Public Relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Researching the Changing Profession of Public Relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621