De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Researching Customer Satisfaction and Loyalty

- How to Find Out What People Really Think

Bag om Researching Customer Satisfaction and Loyalty

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749443368
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 3. juli 2005
  • Størrelse:
  • 163x233x15 mm.
  • Vægt:
  • 398 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Researching Customer Satisfaction and Loyalty

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research.

Brugerbedømmelser af Researching Customer Satisfaction and Loyalty



Find lignende bøger
Bogen Researching Customer Satisfaction and Loyalty findes i følgende kategorier: