Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands
indgår i China Perspectives serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 28. april 2020
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands
This book proposes a theoretical framework for internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key internationalization strategies e.g. standardization versus adaptation and OBM export versus OEM export. It examines the relationships between international marketing mix e.g. distribution channel and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.
Brugerbedømmelser af Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621