Research Anthology on Usage, Identity, and Impact of Social Media on Society and Culture, VOL 2
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 496
- Udgivet:
- 10. juni 2022
- Størrelse:
- 221x31x286 mm.
- Vægt:
- 1497 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Research Anthology on Usage, Identity, and Impact of Social Media on Society and Culture, VOL 2
"This reference set discusses the impact social media has on an individuals' identity formation as well as its usage within society and cultures, exploring new research methodologies and findings into the behavior of users on social media as well as the effects of social media on society and culture as a whole"--
Brugerbedømmelser af Research Anthology on Usage, Identity, and Impact of Social Media on Society and Culture, VOL 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Research Anthology on Usage, Identity, and Impact of Social Media on Society and Culture, VOL 2 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621