Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 544
- Udgivet:
- 13. maj 2022
- Størrelse:
- 221x34x286 mm.
- Vægt:
- 1614 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2
"This edited research book considers best practices and strategies of utilizing social media successfully throughout various business fields to promote products, build relationships, and maintain relevancy by discussing common pitfalls and challenges companies face as they attempt to create a name for themselves in the online world"--
Brugerbedømmelser af Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621