Reputationsmanagement im Tourismus. Auswirkungen von Gastebewertungen im Social Web
- Lassen sich Online-Bewertungen und Kommentare vorteilhaft fur wirtschaftliche Interessen nutzen?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 110
- Udgivet:
- 14. juni 2016
- Størrelse:
- 210x148x7 mm.
- Vægt:
- 154 g.
- 2-3 uger.
- 4. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Reputationsmanagement im Tourismus. Auswirkungen von Gastebewertungen im Social Web
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reputationsmanagement im Tourismus. Auswirkungen von Gastebewertungen im Social Web findes i følgende kategorier: