De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Representing Consumers

- Voices, Views and Visions

Bag om Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415184144
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 24. september 1998
  • Størrelse:
  • 152x229x28 mm.
  • Vægt:
  • 770 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Brugerbedømmelser af Representing Consumers



Find lignende bøger
Bogen Representing Consumers findes i følgende kategorier: