De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Relocating the Law of Geographical Indications

There is huge variation in the nature, scope and institutional forms of legal protection for valuable geographical brands such as Champagne, Colombian coffee and Darjeeling tea. Adopting a historical approach, Dev Gangjee investigates the extent to which these brands are protected by international intellectual property law.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521192026
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 362
  • Udgivet:
  • 23. februar 2012
  • Størrelse:
  • 161x233x22 mm.
  • Vægt:
  • 702 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Relocating the Law of Geographical Indications

There is huge variation in the nature, scope and institutional forms of legal protection for valuable geographical brands such as Champagne, Colombian coffee and Darjeeling tea. Adopting a historical approach, Dev Gangjee investigates the extent to which these brands are protected by international intellectual property law.

Brugerbedømmelser af Relocating the Law of Geographical Indications



Find lignende bøger
Bogen Relocating the Law of Geographical Indications findes i følgende kategorier: