Religious Publishing and Print Culture in Modern China
- 1800-2012
indgår i Religion and Society serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 355
- Udgivet:
- 27. november 2014
- Størrelse:
- 164x235x26 mm.
- Vægt:
- 650 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Religious Publishing and Print Culture in Modern China
Research into the print culture of late-Qing and Republican China has revealed a vibrant world of print media. This book explores how religious ideas and practices in modern China were transformed as a result of their engagement with modern print culture.
Brugerbedømmelser af Religious Publishing and Print Culture in Modern China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Religious Publishing and Print Culture in Modern China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621