Religion, Media, and Social Change
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 222
- Udgivet:
- 22. september 2014
- Størrelse:
- 158x229x19 mm.
- Vægt:
- 450 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Religion, Media, and Social Change
Religion, Media, and Social Change explores the correlation between the study of religion, media, and popular culture and broader sociological theorizing on religious change. Contributions devote serious attention to broadly-defined media including technologies, institutions, and social and cultural environments, as well as mass-mediated popular culture such as film, music, television, and computer games.
Brugerbedømmelser af Religion, Media, and Social Change
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Religion, Media, and Social Change findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621