Religion, Media and Conversion in Iran
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 204
- Udgivet:
- 28. marts 2023
- Størrelse:
- 156x14x234 mm.
- Vægt:
- 485 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Religion, Media and Conversion in Iran
Studying the reception of Farsi Christian television channels by Muslim audiences in Iran, this book uses a wealth of empirical research to explore religious conversion, making it a great resource for any scholar of Religious Studies, Media Studies and Middle East Studies, as well as religious media practitioners.
Brugerbedømmelser af Religion, Media and Conversion in Iran
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Religion, Media and Conversion in Iran findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Historie og samfund > Religion
- Hobby og fritid
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Regionale studier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab
- Matematik og naturvidenskab
- Filosofi og religion > Religion og tro > Religion: generelt
- Filosofi og religion > Religion og tro > Kristendommen
- Filosofi og religion > Religion og tro > Islam > Islam: liv og lære
- Geofag, geografi og miljøvidenskab
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621