Relevanz von Pretests und ihre Vereinbarkeit mit kreativer Werbung in Zeiten der Informationsuberlastung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 106
- Udgivet:
- 20. juli 2012
- Størrelse:
- 210x148x6 mm.
- Vægt:
- 150 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Relevanz von Pretests und ihre Vereinbarkeit mit kreativer Werbung in Zeiten der Informationsuberlastung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Relevanz von Pretests und ihre Vereinbarkeit mit kreativer Werbung in Zeiten der Informationsuberlastung findes i følgende kategorier: