Relevanz Der Gastronomie ALS Instrument Der Markenkommunikation
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 422
- Udgivet:
- 26. maj 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x23 mm.
- Vægt:
- 531 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Relevanz Der Gastronomie ALS Instrument Der Markenkommunikation
Markus Zeller betrachtet die Gastronomie neben ihrer Vertriebsfunktion erweitert als Profilierungsinstrument für Markenartikeluntennehmen und setzt sich dabei mit der Kommunikationswirkung der Gastronomiepräsenz auseinander.
Brugerbedømmelser af Relevanz Der Gastronomie ALS Instrument Der Markenkommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Relevanz Der Gastronomie ALS Instrument Der Markenkommunikation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621