Relationships and Networks in International Markets
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 12. marts 1998
- Størrelse:
- 242x166x34 mm.
- Vægt:
- 874 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Relationships and Networks in International Markets
Relationship marketing has become one of the dominant approaches in the USA, Canada, Australia and New Zealand. This book presents the developments in international industrial and service marketing research, from a relationship and network perspective. It also examines different concepts, uses different methods and arrives at different outcomes.
Brugerbedømmelser af Relationships and Networks in International Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Relationships and Networks in International Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621