Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 197
- Udgivet:
- 3. august 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 210x148x12 mm.
- Vægt:
- 2903 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising
Based on the Self-Esteem Theory, Gender Theories, the Cognitive Dissonance Theory and the Social Comparison Theory Sabrina Brauneis investigates the relationship between body weight (conceptualized and measured here using the Body Mass Index (BMI)) and skepticism towards advertising.
Brugerbedømmelser af Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621