Reinventing the Company in the Digital Age
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 452
- Udgivet:
- 23. juli 2015
- Størrelse:
- 251x176x31 mm.
- Vægt:
- 1060 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reinventing the Company in the Digital Age
The seventh edition of BBVA's annual series is dedicated to analysing the key issues of our time, with the objective of helping people understand the forces that are influencing our world. This book examines how the information technology driven revolution is influencing the very foundation of how the great majority of us work and do business.
Brugerbedømmelser af Reinventing the Company in the Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reinventing the Company in the Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621