Reinventing the Community College Business Model
- Designing Colleges for Organizational Success
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 6. marts 2020
- Størrelse:
- 161x229x24 mm.
- Vægt:
- 540 g.
- 2-3 uger.
- 21. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reinventing the Community College Business Model
This book defines and explores the four fundamental elements of a community college business model, demonstrates the necessity and impacts of the model, and provides guidance on managing within, effectively developing, and successfully implementing an operational framework structured to enhance student learning and success.
Brugerbedømmelser af Reinventing the Community College Business Model
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reinventing the Community College Business Model findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621