Reguleringen af skjult reklame indenfor interaktive medier samt tv-mediet, med særlig henblik på produktplacering
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 92
- Udgivet:
- 15. juni 2011
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 148x210x6 mm.
- Vægt:
- 146 g.
- 2-4 uger.
- 20. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Reguleringen af skjult reklame indenfor interaktive medier samt tv-mediet, med særlig henblik på produktplacering
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reguleringen af skjult reklame indenfor interaktive medier samt tv-mediet, med særlig henblik på produktplacering findes i følgende kategorier: