De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Regionale Marken und Konsumentenverhalten

Anja Geigenmüller zeigt, dass regionale Marken an Marktbedeutung gewinnen und die Relevanz nationaler Marken in Frage stellen werden. Daraus leitet sie marken- und vor allem kommunikationspolitische Strategien zur Führung regionaler Marken in regionalen und überregionalen Märkten ab.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824478972
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 234
  • Udgivet:
  • 26. november 2003
  • Udgave:
  • 2003
  • Størrelse:
  • 210x148x13 mm.
  • Vægt:
  • 316 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Regionale Marken und Konsumentenverhalten

Anja Geigenmüller zeigt, dass regionale Marken an Marktbedeutung gewinnen und die Relevanz nationaler Marken in Frage stellen werden. Daraus leitet sie marken- und vor allem kommunikationspolitische Strategien zur Führung regionaler Marken in regionalen und überregionalen Märkten ab.

Brugerbedømmelser af Regionale Marken und Konsumentenverhalten



Find lignende bøger
Bogen Regionale Marken und Konsumentenverhalten findes i følgende kategorier: