Reframing Persistence Research to Improve Academic Success
- New Directions for Institutional Research, Number 130
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 128
- Udgivet:
- 10. november 2006
- Størrelse:
- 154x228x8 mm.
- Vægt:
- 200 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reframing Persistence Research to Improve Academic Success
This volume of New Directions for Institutional Research proposes and tests new approaches to institutional research (IR) that attempt to break down barriers to academic success, particularly focusing on minority students, working students, and others in nontraditional circumstances.
Brugerbedømmelser af Reframing Persistence Research to Improve Academic Success
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reframing Persistence Research to Improve Academic Success findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621