Reducing Gun Deaths and Injuries: A Social Marketing Approach
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 268
- Udgivet:
- 16. august 2023
- Størrelse:
- 156x19x234 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Reducing Gun Deaths and Injuries: A Social Marketing Approach
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reducing Gun Deaths and Injuries: A Social Marketing Approach findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Hobby og fritid
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål > Vold i samfundet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Økonomi og adfærd
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Idræt og udendørsaktiviteter