Redefining Global Strategy
- Crossing Borders in A World Where Differences Still Matter
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 27. august 2007
- Størrelse:
- 168x241x25 mm.
- Vægt:
- 580 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Redefining Global Strategy
Why do so many global strategies fail - despite companies' powerful brands and other border-crossing advantages? Seduced by market size, the illusion of a borderless, "flat" world, and the allure of similarities, firms launch one-size-fits-all strategies. The author explains that the cross-border differences are larger than we often assume.
Brugerbedømmelser af Redefining Global Strategy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Redefining Global Strategy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621