De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

R.E.D. Marketing

- The Three Ingredients of Leading Brands

Bag om R.E.D. Marketing

Create breakthrough marketing campaigns that achieve staggering consumer response rates by harnessing the power of R.E.D. Marketing---a transparent and flexible methodology from the CEO and CMO of marketing powerhouse Yum! Brands (Taco Bell, KFC, Pizza Hut) with a genuine track record of success.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781400223299
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 8. juli 2021
  • Størrelse:
  • 237x162x198 mm.
  • Vægt:
  • 440 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af R.E.D. Marketing

Create breakthrough marketing campaigns that achieve staggering consumer response rates by harnessing the power of R.E.D. Marketing---a transparent and flexible methodology from the CEO and CMO of marketing powerhouse Yum! Brands (Taco Bell, KFC, Pizza Hut) with a genuine track record of success.

Brugerbedømmelser af R.E.D. Marketing



Find lignende bøger
Bogen R.E.D. Marketing findes i følgende kategorier: