Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 218
- Udgivet:
- 30. Maj 2022
- Størrelse:
- 227x17x151 mm.
- Vægt:
- 326 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms
Acknowledging teacher and student dialogue as key to student development, this volume takes a critical perspective on notions of classroom participation, extending previous scholarship to illustrate how critical, dialogic pedagogies can promote equity and inclusivity.
Brugerbedømmelser af Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Sprog og lingvistik > Sprog: opslagsværker og generelle værker > Sprog: historie og generelle værker
- Litteratur og litteraturstudier > Litteraturhistorie og litteraturkritik
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori > Etiske og sociale formål med uddannelse
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Skoler > Grundskoler og skoler for mellemtrinnet
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621