Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms
- Promoting Equity through Dialogic Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 218
- Udgivet:
- 20. november 2020
- Størrelse:
- 158x236x20 mm.
- Vægt:
- 460 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms
Acknowledging teacher and student dialogue as key to student development, this volume takes a critical perspective on notions of classroom participation, extending previous scholarship to illustrate how critical, dialogic pedagogies can promote equity and inclusivity.
Brugerbedømmelser af Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621