Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education
- Scientific Knowledge, Practices and Other Family Categories
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 189
- Udgivet:
- 10. september 2016
- Udgave:
- 12014
- Størrelse:
- 235x155x11 mm.
- Vægt:
- 3285 g.
- 1-2 uger.
- 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education
Prompted by the ongoing debate among science educators over 'nature of science', and its importance in school and university curricula, this book is a clarion call for a broad re-conceptualizing of nature of science in science education.
Brugerbedømmelser af Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621