Reconceptualizing Social Justice in Teacher Education
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 30. november 2023
- Udgave:
- 23001
- Størrelse:
- 148x17x210 mm.
- Vægt:
- 406 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reconceptualizing Social Justice in Teacher Education
This edited volume explores and extends themes in contemporary educational research on teacher preparation and the evolution in social justice education to antiracist pedagogy. These times call for teacher education to reconsider how the work devoted to social justice is explicit and intentional about its commitment to a racially just society. What does it mean for teacher education to seize this moment to confront racism and inequities that continue to perpetuate in society and school? The book highlights efforts that are being augmented to prepare teacher candidates and future faculty to address systemic racism in their teaching practices.
Brugerbedømmelser af Reconceptualizing Social Justice in Teacher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reconceptualizing Social Justice in Teacher Education findes i følgende kategorier:
- Historie og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Etniske studier > Etniske minoriteter og multikulturelle studier
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Højere uddannelse > Læreruddannelse
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621