Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 234
- Udgivet:
- 31. maj 2013
- Udgave:
- Størrelse:
- 225x152x15 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century
Using the Herman & Chomsky "Propaganda Model" that was introduced in 1988, Goss offers a rigorous and accessible portrait of contemporary news media. Following a current survey of media ownership and news worker routines, in a series of case studies, he shows how recent news discourse has developed an Us/Them narrative.
Brugerbedømmelser af Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621