Reaching and Responding to the Audience
indgår i Small Museum Toolkit serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 188
- Udgivet:
- 16. april 2013
- Størrelse:
- 154x228x12 mm.
- Vægt:
- 322 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reaching and Responding to the Audience
Museums exist to serve their audiences. This book describes how you can better relate to your audience, looking at how small museums are engaging with and advocating for their communities. We address marketing and public relations, visitor services, accessibility, and easy ways to find out what your audience members think about and want from you.
Brugerbedømmelser af Reaching and Responding to the Audience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reaching and Responding to the Audience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621