Re-Theorizing Discipline in Education
- Problems, Politics, and Possibilities
indgår i Complicated Conversation serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 194
- Udgivet:
- 2. juni 2010
- Udgave:
- Størrelse:
- 152x226x11 mm.
- Vægt:
- 304 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Re-Theorizing Discipline in Education
Suitable for university lecturers, pre-service and in-service teachers, policymakers, and educational administrators, this book aims to reinvigorate thinking on 'discipline' in education by challenging the notions, foundations, and paradigms that underpin its use in policy and practice.
Brugerbedømmelser af Re-Theorizing Discipline in Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Re-Theorizing Discipline in Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621