Re/Structuring Science Education
- ReUniting Sociological and Psychological Perspectives
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 381
- Udgivet:
- 6. april 2012
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 234x156x20 mm.
- Vægt:
- 599 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Re/Structuring Science Education
Since its beginnings, science education has been under the influence of psychological theories of knowing and learning, while in more recent years, social constructivist and sociological frameworks have also begun to emerge.
Brugerbedømmelser af Re/Structuring Science Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Re/Structuring Science Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621